اسلایدر

دیمتئو : بازی خوبی انجام دادیم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو باور دارد که تیمش بازی خوبی برابر استوک سیتی انجام داده است و در آینده بهتر خواهند شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی تیم فوتبال چلسی که توانست با گل دیر هنگام اشلی کل از سد تیم استوک سیتی عبور کند ، در مصاحبه ای پس از بازی تیمش شرکت کرد و در خصوص این بازی صحبت کرد.

عمکلرد تیمی

عملکرد خیلی خوبی داشتیم ، کل تیم به هماهنگی خوبی رسیده است ، بعد از بازی لیگ قهرمانان اروپا گاهی اوقات از نظر بدنی و انگیزه بازیکنان دچار مشکل خواهید شد ، همیشه کمی اینچنین است ، اما ما خیلی درخشان بازی را شروع کردیم.

نیمه دوم را هم واقعا خوب کار کردیم.شانس های زیادی خلق کردیم و توانستیم دروازه آنها را باز کنیم ، اما فکر می کنم سوال باید درخصوص زمان گل باشد.

زمانی که شما دربرابر استوک بازی می کنید ، همیشه شکست دادن آنها سخت است ، با بازیکنان زیادی دفاع می کنند و اگر بتوان گل زود هنگامی بدست آور می تواند بازی را تحت شعاع خود قرار دهد ، پیدا کردن فضای خالی خیلی دشوار است.

نیمکت نشینی تری و لمپارد

آنها فقط در ترکیب تیم نبودند ، ما بازیکنان خوبی داریم ، یک ترکیب خوب ، تنها خواستیم بازیکنان باطراوتی را به زمین بفرستیم. ما این کار را قبلا بسیار انجام داده ایم و کارمان را ادامه خواهیم دادچرا که بازیهای زیادی انجام می دهیم.

آنها تاکنون بازیهای زیادی را انجام داده اند و ما خواستیم دیگران هم بازی کنند ، پس استفاده ردن در ترکیب تیممان بسیار مهم است و نمی توانیم آنها را تا نوامبر استفاده کنیم و سپس بگذاریم بسوزند.

از زمانی که من در ترکیب دوره چرخشی را شروع کردن ، آنها ( تری و لمپارد ) فوق العاده بوده اند ، دو رهبری که الگو هستند. زمانی که آنها از تیم حمایت می کنند ، از من حمایت کرده اند.باید افتخار است که بازیکنانی اینچنین در ترکیب تیمم دارم.

اخطار اسکار

من فکر نمی کنم اسکار دایو زده باشد ، تماس هایی وجد داشت و شاید داور فکر کرده است که این تماس کافی نبوده ، اما او نباید به اسکار کارت زرد نشان می داد

نقشی که داور دارد بسیار سخت است ، او بهمراه کمک هایش گاهی وقت ها درست عمل می کند و گاهی هم اشتباه می کنند. ما از اینکه چند پنالتی خود را در چند بازی اخیر از دست داده ایم ، ناراحتیم اما هر تصمیم داور ، کار دشواری برایش است.

بازی کردن اسکار ، هازارد و ماتا در یک زمان

این اولین بازی ای بود که این شیوه را امتحان کردیم، مطمئنا به زمان بیشتری نیاز دارند تا از نظر تاکتیکی وارد سیستم ما شوند.

من فکر می کنم امروز خیلی خوب کار کردند، اما برای آنها زمان بیشتری نیاز است تا خودشان را بیشناسند، می خواهم به آنها تحرک و آزادی بدهم . آنها در پیدا کردن فضا های آزاد خیلی باهوش هستند.

بازی ویکتو موسز

او در بازی کوئینز پارک رنجرز برای تیم بازی کرد و این بازی ، او  مطمئنا شانس خوبی دارد که بازی آینده را از ابتدا بازی کند شانس خوبی خواهد بود برای بازیکنانی که تازه با آنها قرارداد امضا کرده ایم. ما با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات امضا کردیم که هفته تیم های ملی نیز بود. پس او برای مدت زیادی نیست که به اینجا آمده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:دیمتئو : بازی خوبی انجام دادیم ,
ارسال توسط مصطفی بختیاری